1. September 2015

Comicgarten in Leipzig am 5. September / Leipzig Comic Garden on the 5th of September


Am Samstag geht´s los! In Leipzig findet der "Comicgarten" statt, ein schönes Comic-Event mitten im Grünen (in der Gartengaststätte Siegismund, Philipp-Rosenthal-Straße 51 b, Nähe Russiche Kirche). Ich habe Material zu meiner Graphic Novel "Der Krieg der Welten" nach H.G. Wells mit und meinen Abenteuercomic "Damian & Alexander", der im Jahr 2013 den Preis des Comicgartens, den "Goldenen Gartenzwerg", gewonnen hat. Hier geht´s zum Standplan: > clickclick <. Ich freue mich, euch dort zu treffen, bis Samstag!

Hey all! I will be at the Leipzig Comic event 'Comic Garden' on the 5th of September, having some artwork on my graphic novel adaption of H.G. Wells´ 'War of the Worlds' and my adventure series 'Damian & Alexander' in store that won the price of the event, the 'Golden Garden Gnome', in 2013. Join me! The event takes place at a nice garden lot nearby the russian church in Leipzig, at the 'Gartengaststätte Siegismund' (Philipp-Rosenthal-Straße 51 b). Find me there, I am looking forward to seeing you :).